Koulutus

MURIKKA- työelämän kansanopisto

Metallityöväen Murikka-opisto on ammattiyhdistyskoulutusta ja työyhteisöjen kehittämiskoulutusta tarjoava työelämän kansanopisto. Koulutuksemme on suunnattu pääasiassa aikuisille, työelämässä toimiville Metalliliiton jäsenille.

Keskeisimmät kurssimme ovat luottamusmies- ja työsuojelukurssit ja järjestötoimintaan liittyvät kurssit. Lisäksi meillä voi opiskella mm. monia työelämään liittyviä valmiuksia ja yleissivistäviä aineita.

Työväen Sivistysliitto.

Työväen Sivistysliitto TSL on työväenliikkeen arvopohjaan sitoutunut järjestöjen oppilaitos,
joka rohkaisee ihmisiä vaikuttamiseen yhteiskunnassa.

Kansan Sivistysliitto.

KSL-opintokeskus on järjestöjen kouluttaja – valtakunnallinen vasemmistolainen aikuisoppilaitos, jonka palvelut pohjautuvat järjestöoppimiseen, yhteiskunnalliseen oppimiseen ja kulttuurioppimiseen.

Paikallinen koulutus