Mediataitopäivät PAMin ja Teollisuusliiton jäsenille 11.-12.12.2021

6.10.2021

”Ay-liike on työntekijän pahin vihollinen!” ”Ei me tarvita näitä kankeita ammattiyhdistysliikkeitä mihinkään. Työasiat voidaan sopia muualla kuin satojen tuhansien eurojen palkkaa nauttivien ay-pomojen pöydissä.” ”Ay-liikettä johdetaan ajastaan jäljessä olevan sokean ideologian ja paranoian ohjaamana.” Tule mediataitopäiville murtamaan ay-liikkeeseen liitettyjä myyttejä yhdessä tekemällä! Miten viestiä ay-toiminnasta hauskasti ja kiinnostavasti somessa? Miten murskata väärät tiedot tiukalla faktalla? Vyörytetään someen positiivista massaa! Viikonlopun aikana opit uusia mediataitoja tai kehität taitojasi entisestään. Samalla pääset viettämään mukavaa viikonloppua samanhenkisten ihmisten seurassa. Mediataitopäivät on tarkoitettu työssä tai työmarkkinoiden käytössä oleville PAMin ja Teollisuusliiton jäsenille. Mediataitopäiville valitaan 20 osallistujaa Teollisuusliitosta ja 20 osallistujaa PAMista. Viimeinen ilmoittautumispäivä on 7.11.2021. Valinnan tulokset ilmoitetaan kaikille viimeistään 19.11.2021.

Ilmoittautumislinkki: https://www.lyyti.fi/reg/mediataitopaivat_2021